TILT temelji na eksperimentiranju z zvokom in se ukvarja tako z improvizacijo kot s strukturiranim pristopom do glasbe. Osredotoča se na ustvarjanje zvočnih tekstur in glasbenih struktur s pomočjo digitalnega procesiranja zvoka v živo. Ta postopek po eni strani spreminja in širi ekspresivni razpon inštrumenta, po drugi strani pa postavlja inštrument v drugačen akustični kontekst, kar nato zahteva drugačen način samega igranja nanj. Giblje se na meji med akustičnim in elektronskim, ju združuje, zoperstavlja in včasih medsebojno izključuje.
Do zdaj je TILT izdal dve zgoščenki DVOJNIK (1999) in TILT (2006).
»Grom, čigar osnovni inštrument je akustični kontrabas, ki ga velikokrat uporablja kot prehod in dostop do drugega inštrumenta ali zvoka, "se pred našimi očmi praviloma zaplete v sofisticiran splet akustike, elektronike in včasih tudi "home made" mehanike". Kot je zapisala žirija, več kot 40 avtorskih glasbenih in zvočnih oprem za različne gledališke postavitve Groma postavlja med velike pripovedovalce in oblikovalce zvočnih pokrajin.« (Večer, 6.4.2007)