Spored:
Maurice Ravel: Miroirs (Ogledala), 1904–1905
Claude Debussy: Estampes (Bakrorezi), 1903
* * *
Modest Musorgski: Slike z razstave
Iskrivost in izrazito svojstven ter svež pristop so odlike, s katerimi se je Oleg Maisenberg prebil v sam svetovni vrh mojstrov črno-belih tipk. Avstrijski pianist židovskega porekla se je izobraževal na glasbenih akademijah ruskih univerzitetnih mest – Moskve in Kinisheva – in kot solist začel najprej nastopati z Moskovskim filharmoničnim orkestrom in drugimi priznanimi orkestri nekdanje Sovjetske zveze. Danes je "častni član" dunajske družbe Konzerthaus, leta 2005 pa je prejel tudi avstrijsko častno odlikovanje prvega reda na področju znanosti in kulture.
V preteklih sezonah je veliko časa posvetil recitalom. V dunajskem Musikvereinu je pred nedavnim nastopil s štirimi solorecitali, posvečenimi ruski klavirski glasbi, v pretekli sezoni pa cikel recitalov ponovil še v Konzerthausu.
Na Dunaju živi že od leta 1981 in je profesor klavirja na tamkajšnji Akademiji za glasbo in upodabljajoče umetnosti. Je stalni član žirije različnih mednarodnih tekmovanj (Clara Haskil Vevey, Géza Anda Zürich, ARD München, Sviatoslav Richter Moskva idr.) in redno nastopa s komornimi sestavi, kot so Komorni orkester Orpheus iz New Yorka, Evropski komorni orkester, Nemška komorna filharmonija Bremen, Dunajski virtuozi (člani Dunajske filharmonije) in Litvanski komorni orkester.
Na recitalu v Mariboru se bo predstavil z deli treh postromantičnih skladateljev oziroma mojstrov modernizma s preloma 20. stoletja. Impresionistična glasba je povezovala francoska skladatelja; Debussyjeva skladba Bakrorezi (1903) je evokativno delo, ki nas popelje v eksotične kraje, Ravelova Ogledala (1904) pa so eno najbolj poznanih in kompleksnih skladateljevih del, napisana za soloklavir, ki od izvajalca zahtevajo vrhunsko virtuoznost, te pa Maisenbergu gotovo ne manjka. Recital bo zaključil s slavno desetstavčno klavirsko suito skladatelja Modesta Musorgskega, ki jo je član Ruske peterke napisal leta 1874.