Spored:
François Gossec: Vojaška simfonija v F-duru
Giacomo Puccini, prir. Martin Elerby: Nessun dorma
John P. Sousa, prir. William D. Revelli: Stars and Stripes Forever
prir. Tone Tomšič: Slov. narodna - Slovenec sem
Aram Hačaturjan, prir. Jos Van der Braak: Waltz
Tolga Kashif, prir. Erik Somers: Simfonija Queen
George Gershwin, prir. Peter Kleine Schaars: Strike up the band
Omar Naber – Slavoljub Zvezdič, prir. Miloš Simič: Stani
Slon in Sadež, prir. Nejc Bečan: Pot v f(x)
Koračnica je instrumentalna ali zborovska skladba, večinoma v sodem taktu in tridelni obliki. Značilna je po strumnem ritmu, ritmičnih vzorcih, za spremljanje v enakem tempu korakajočih skupin. Po funkciji in tempu ločimo hitro, vojaško, slavnostno, svatbeno, žalno. Umetnost stilizirane koračnice pa se je razcvetela konec klasicističnega obdobja in v romantiki. Koračnica je ena najbolj razširjenih in znanih žanrskih skladb, ki se je obdržala vse do današnjih dni. Nastala je iz povsem praktičnih razlogov, saj je spremljala različne priložnosti v človekovem življenju, izvira pa iz davnih pohodnih vojaških in drugih obrednih pesmi. Svojo osnovno funkcijo je z manjšimi spremembami obdržala preko vojaških, protokolarnih in amaterskih glasbenih formacij, med drugim sestavlja železni repertoar ljubiteljskih pihalnih orkestrov. Uveljavila se je tudi v instrumentalni in scenski glasbi, v bolj ali manj stilizirani obliki. In kaj ima koračnica skupnega s čisto sodobnim rapom? Na to in še na marsikatero drugo vprašanje vam bomo odgovorili na našem koncertu, kjer bosta Univerzitetni pihalni orkester Ljubljana na svojih glasbilih spremljala in na zanju značilen humoren način komentirala priljubljena Slon in Sadež.