• April 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Maj 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Junij 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Julij 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Avgust 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • September 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Oktober 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • November 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • December 2019
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Januar 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Februar 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Marec 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • April 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Maj 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Junij 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Julij 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • Avgust 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
  • September 2020
    12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Novice
Mitja Rotovnik o Festivalu Lent v Pogledih

04.08.2014 -

Pogledi, št. 13-14, 9. julij 2014:

"Dva festivala v Sloveniji spremljam tako, da se ju redno udeležujem. Vse druge poznam dobro po zaslugi medijev. Ljubljanski jazz festival je tudi moja služba, zato se mu ni mogoče izogniti. Problem tega festivala je neverjeten: čeprav ima nadvse dober program, je inovativen, sodoben in aktualen, že dlje časa nima prav veliko obiskovalcev. Ugotavljam, da zlasti med mladimi postaja jazz vse manj priljubljen. Morda zato, ker postaja ta zvrst glasbe zelo zahtevna, ker je za njeno dojemanje potrebno globlje razumevanje njene sporočilnosti, estetike, morda zato, ker je vdor dominantne popularne glasbe v percepciji mladih in njihovem čustvovanju utrdil zgolj preproste, poenostavljene, tudi poneumljajoče glasbene vzorce, ki zavirajo odprtost duha in čustev za novo glasbo. Sodobni jazz je nova glasba sedanjega časa. Namenjena je neobremenjenim in radovednim ljudem, ki hočejo vstopiti v ustvarjalni svet jazz glasbenikov in ga želijo podoživljati skupaj z njimi.

Drugi festival je mariborski Lent, kamor zahajam vse od njegovega nastanka. Na njem občudujem vse tisto, česar njegovi kritiki nočejo videti: nenehen razvoj, kljub neprijaznim logističnim pogojem, inovacije, ki jih predstavlja vsako leto, širok programski razpon od folklore prek jazza in uličnega gledališča do klasične glasbe, skrb za kulturno vzgojo, poudarja urbanost festivala in seveda množičen obisk. Ljubljana takega festivala ne more več narediti, ker so kulturne silnice razporejene drugače. Pa bi bilo dobro, če bi ga imela, morda vsaj podobnega. Delu mariborske kulturne javnosti zamerim, ker se do Lenta obnaša žaljivo, vzvišeno, kritikastrsko, celo destruktivno; včasih človek dobi vtis, da bi bilo zanje bolje, če bi Lent ugasnil."